sestdiena, 2013. gada 4. maijs

Premjera atbilde desmitgadniecei

Kā skaistu dāvanu Valsts svētkos, mana meita Loreta ir saņēmusi ilgi gaidīto atbildi no Premjerministra Valda Dombrovska. Loretas vēstuli lasiet ŠEIT.




Priecīgus svētkus!

5 komentāri:

  1. Man ļoti patīk, ka vēstule ir gan oficiāla, gan uzrakstīta bērnam saprotami. Rakstīta ar cieņu, taču mēģinot izskaidrot, nevis tikai atrunāties. :)

    AtbildētDzēst
  2. Beidzot viena amatpersonas ziņa, kuru var saprast. Demagoģija protams ir, bet, tik un tā - cepuri nost.

    AtbildētDzēst
  3. Man liekas totāli muļķīgi iesaistīt, šajā "pasākumā" kā tādā, bērnu.... tas ir tāpat kā ja banka atsaka kredītu, nu nākošreiz ņemšu bērnu un skriešu uz banku. Pieaugušie nespēj atrisināt savas problēmas, tad nu lūk, bērns rakstīs, viņu nu ņems vērā. man tas atgādina krievu laikus, meiteni kura rakstīja vēstuli ASV prezidentam...

    Jā, šis ceļu jautājums ir ļōti sāpīgs, un ne jau vienīgais "trakais" ceļš Latvijā. BET!!- nu dariet to kā pieauguši un sakarīgi domājoši cilvēki. Raidījumu toreiz skatījos, nu Jūsu vīra kungs (ja nekļūdos) uzvedās kā "pasaules naba, kuram viss pienākas. Arī es gana bieži braucu pa šo ceļu, bet ikdienā braukāju pat ļoti daudz pa zemes ceļu, ir pagasti, kuriem līdz novada centram asfalta nav un ceļš pavasarī bij neizbraucams, bet nu Jums jau tikai savs ceļa gabaliņš ir svarīgs. Problēma ir jārisina, bet nu kaut kā ne pa citu galvām :((

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu nu liecies kā pilnīga aita, visdrīzāk arī, ka valsts ierēdne. Ļoti apsveicami ir bērna vēstule un ,ka viņas tēvs runāja TV. Ja būtu vairāk šādu cilvēku bijuši šajos 23 gados, tad noteiktu nebūtu tādā pakaljā latvijā kā tagad.

      Dzēst
  4. vislabāk ir pieticīgi sēdēt mājās un gaidīt, kad kaut kas notiks, jā, varbūt brīnums, no tiesas! neizvirzīties priekšplānā, neuzņemties iniciatīvu, dies'pas' neatvērt muti, netiesāt, jo, 'ko padomās pārējie, kā es izskatīšos, nories kā suni... vai tad man vajag, citiem jau vairāk vajag, kas tad es esmu, lai kaut ko prasītu' un tamlīdzīgi prātuļojumi itin labi piederās latvietim klasiskajam...
    es uzskatu, ka jebkura pilsoniska iniciatīva ir apsveicama, kaut vai kā zīme augšai, ka visiem vēl nav vienalga, kas te notiek un ir arī valstī 'sakarīgi domājoši cilvēki'

    AtbildētDzēst