trešdiena, 2012. gada 29. februāris

Skolotāja reizi gadā

Februāris - mācību olimpiāžu mēnesis Vecpiebalgas vidusskolā. Laiks, kas rada satraukumu gan vecākiem, gan bērniem, jo nu visas zināšanas un nezināšana ir kā uz delnas. Arī man šī diena ir ļoti īpaša, jo trešo gadu esmu aicināta iejusties skolotājas ādā, un es ar lielu prieku palīdzu labot skolēnu darbus. Vārdu sakot, notraušu putekļus no sava diploma un - pie darba! 
Es un 3.klases skolotāja Biruta Kuzmane
Neba nu es vienīgā palīdze, katrai sākumskolas klases skolotājai talkā nāk vismaz 2-3 mammas, bet angļu valodas olimpiādes darbus šogad laboja 3 stalti vidusskolas puiši. Viņi ļoti patīkami lika sarosīties mūsu sieviešu kolektīvam :) Pirmā stunda - angļu valoda, pēc tam - latviešu valodas un dabas zinību pārbaude, trešā stunda - matemātika un sociālās zinības.
Jāsaka kā ir, galvas kūpēja ne tikai bērniem, bet arī mums - skolotājām. Jo atbildība liela un ļoti negribas kļūdīties, labojot darbus. Sarkanā tinte atkal cieņā. Brīžiem smagi nopūšamies par bērnu neuzmanību, paviršību, bet citubrīd jau atskan smiekli, jo atrodas arī pa kādai asprātībai un jokam.

1.klase jeb mīļi saukti par Pirmīšiem

2.klase - Otrīši

3.klase - mani mīlulīši, jo te mācās mana Loreta

Balvās - jau ierastie, dzīvespriecīgie diplomi
Un skolai noderīgas lietas 

1.-2.klases veiksminieki

3.klases veiksminieki (1.v.Ralfs, 2.v.Loreta, 3.v.dala Sintija un Valērija, latviešu valodas olimpiāde), angļu valodā un matemātikā uz goda pjedestāla šie paši jaunieši, tikai mainītā secībā.

Ar jestrām tautas dziesmām pirms un pēc olimpiādes visus priecēja 2.klases meiteņu trio.

Pēc pārvarētajām grūtībām, Trešajiem klasesvakars ar līdzi paņemtajiem mīļumzvēriem. Jautrība sit augstu vilni, kad ierosinu uzticamos palīgus uzurrāt. Visi godam pelnījuši iztrakoties ballītē!

JUHŪ!!!!!

Lai jums jautri un skaisti skolas gadi kopā ar saviem bērniem!

Vivita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru